15 Ağustos 2011 Pazartesi

Aşık olmanın erkeklere verdiği haklar

Güzel sevgilim, sana o kadar çok aşığım ki o yüzden, seninle hayatımızı cennete çevirecek, aşkımızın bir ömür devamını sağlayacak değerli fikirlerimi paylaşmak istedim... Aşık olmanın insana böyle haklar vermesi ne güzel...

1) İstediğini giymen ve tarzını yansıtman çok hoşuma gidiyor- ben zaten gereksiz olan kıyafetleri dolabından ayıkladım... Atladıklarımlarım varsa söz veriyorum ya surat asacağım ya da inceden laf geçireceğim. Sakın bunun beni yoracağını düşünme, aşık adam bundan asla gocunmaz..


Maço Turk Erkeği
2) Bir çevren ve benim dışında bir hayatın ve arkadaşların olması çok güzel. Sosyal bir birey olmana bayılıyorum. Sevdiceğim, bilirsin senin için hiçbir şeyden kaçınmam o yüzden, üşenmedim tüm arkadaşlarını inceleyip bir akreditasyon listesi çıkarttım ve sana emailledim. Yeni birisi ile tanışırsan önce onay için benim telefonumu verebilirsin. Senin için 7/24 servis vermeye hazırım. Bunun için yakın zamanda bir operasyon birimi kuracağım. (İş yerindeki toplantılar beni biraz zorluyor yalnız, onun için de bir "post-administration" mekanizması üzerinde çalışıyorum. O vakte kadar sen sadece iş kadınları ile toplantı yapmaya çalış.)

3) Hayatına nasıl yön vereceğine karar verebilecek özgür bir kadınsın,seni de zaten bu yüzden seviyorum, sadece seçtiğin yol benim hayat beklentime birebir uysun yeter...

4) Rüyanda ne gördüğüne karışabilmek çok isterim ama bunun için henüz etkin bir yöntem geliştiremedim. Ama korkma, surat asma hakkım her zaman saklı sevdiceğim...

5) Facebook, twitter vs'deki statün ya da yazdıkların için en iyi rehber benim egom, o yüzden hiç endişelenme yemeden içmeden takip ediyorum, seni yönlendirmek ve doğru yola sevk etmek için hep buradayım...

6) Sosyal ağlarda kimin seninle iletşime geçtiğini sağlıklı kontrol edebilmek de rüya gibi beni zorlayan bir konu. Ama bunun için de elimden geleni yaptığımı bilmeni isterim biricik aşkım. Şimdilik günlük olarak kontrol ediyorum, yakında daha etkin bir yöntem geliştireceğim. Bütün sosyal ağlara mail atıp, sana gelen talep, mail ve davetlerin benim ön otorizasyonuma düşmesi için bir geliştirime yapılmasını talep ettim, gerekirse biraz kodlama öğrenip bir API mi ne diyorlar- ondan yazacağım. Şimdilik kısa çözüm olarak gizlice hesaplarını karıştırıyorum.

7) Maillerini okuyup, özel eşyalarını, kişisel bilgisayarını ve cep telefonunu karıştırmayı hiç ihmal etmiyorum. Ne de olsa biricik aşkımsın...

8) Hayallerin mi dedin? Tabi ki hayal kurabilirsin, sadece bana düzenli rapor ver ki, benim koyduğum sınırlar dahilinde olduğundan emin olalım...

9) Neye sevinip neye üzüleceğin konusunda her zaman bana danışabilirsin bebeğim, malum sana çok aşığım seni ne mutlu eder en iyi ben bilirim...

10) Hobilerin olması güzel birşey, ben bir liste çıkarttım. Belirttiğim uygun zamanlarda, ek listede belirlediğim kişilerle, bunlardan birini yapabilirsin...



Sevgiler,
Seni herşeyden çok seven aşkın

PS. Saygılar diye bitirecektim ama çok resmi olur diye düşündüm, hem sana duyduğum saygının en güzel ifadesi bu yaptıklarım değil mi?


Hiç yorum yok: