26 Ağustos 2011 Cuma

Bayram tatili kaotik çağrışımları

Bu bayram tatili konusu felsefi ve duygusal açıdan bir kartopu efekti olmaya çok açık. Şimdiye kadar karaladığım 3-5 yazıda ne varsa hepsi yüzüme yüzüme çarptı neredeyse.

Umutsuz Tatil Kadınları
Aynı anda birçok şey düşünüyorum: Birincisi gerçekten tatile gitmeye hazırlanmak için ciddi şekilde tatile ihtiyacım var. Tatile gitmek başlı başına projelendirilmesi gereken bir iş. Dün akşam Kaybedenler Kulubu'nde adamlar "hadi Olimpos" dedi ve gitti oysa ki. Yine geldik mükemmelliyetçi 30lu yaşlar kadın prototopine.

İkincisi, bir kadının araba ile yola çıkarken arabayı sevgilisi ya da eşi her neyiyse hayatındaki erkeğin kullanacağını varsayması çok mu tuhaf? Eskiden babalar kullanmaz mıydı? Nasıl şimdi "5 saat sen, 5 saat ben"e geldik. Ben erkek olsam yemin ederim -bak şuraya yazıyorum- hayatta kız arkadaşıma "ben tır şöförü müyüm, tüm yol ben mi kullanıcam?" demem.

Tamam, biz de kullanalım tabi- zaten muhtemelen rezervasyondu, uçak biletiydi, çocukların ve zat-ı muhterem sevgili/kocanın bavuluydu, onları da biz halletmişizdir- de bir şövalye ruhu (boşuna) arıyor insan.

Hey gidi, nerede geniş bir amerikanın yan koltuğunda tüm saflığı ve güzelliği ile uyayan kız arkadaşına arada bir kesik atarak "1500 mayl" direksiyon sallayan erkek modeli?

Sonra "Neden ilişkiler bitiyor?" "Niye kız arkadaşım/karım kilo aldı?", "Niye beni istemiyor?"... Hey baby I have news for you: bir kadının henüz bir oduna aşık kalabildiği (bak olabildiği demiyorum, olmuşluğumuz vardır, yalan olmasın) nerede görülmüş?

Bir de dip not: Kadın-erkek eşitliği, eşit haklara sahip olmak demektir, kadınların işinize gelen durumlarda kadın olmaktan çıkması değil.Örnek mi? Alışveriş poşeti taşıma, ev sahibi ile kira zammı için vuruşma, 8 kiloluk "minik" yavrunuzu, elinde kolunda 5 çanta ile kucakta taşıma, lastik değiştirme, ev boyanırken boyacılar ile baş müzakereci olma vs vs. Ve evet her birini erkek arkadaşı/eşi yanında olmasına rağmen kendisi yapmak zorunda kalmış arkadaşlarım var.

Ve tabi sevgilinizle başta sosyal, sonra da cinsel ilişkiniz sekteye uğrar. Kim bir odunla sevişmek ister ki (pis pis sırıtanlar -evet genelde erkek milleti- ne demek istediğimi anladınız siz, orta 2 seviyesine çekmeyin konuyu) ? bkz: Benim babam bir vampirdi.


Üçüncüsü  feyste olsun emesende olsun 20'den geri tatil saymak nasip olmadı. O yüzden  Çok Sevgili Dünlük ben tatile gidiyorum, feyse emesene yazamadım buraya da yazıyorum: 0,5

Hiç yorum yok: